مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 فروردین 1400 ساعت 09:252021-03-25اقتصادي

فارس من| رفع نیاز تبلت در روستای کردمیر با پیگیری خبرگزاری فارس


دی ماه گذشته سوژه ای مبنی بر نداشتن تبلت دانش آموزی در روستای کردمیر در سامانه فارس من ثبت شد که در هفته اول سال 1400 شاهد رفع این مشکل بودیم.

- *80 درصد از کردمیری ها مددجو هستند وی اضافه می کند؛ 80 درصد از مردم روستای کردمیر مددجوی کمیته امداد امام خمینی هستند، این روستا جوانان خوبی دارد این بازدید فرصتی بود تا در اعطای وام اشتغال به این جوانان اعلام آمادگی کردیم، البته در سال 99 به حدود 34 خانواده کمک رسانی در بحث لوله کشی گاز داشتیم و در حال حاضر احداث 4 مسکن را در این روستا در دست اقدام داریم.

عالیشاه با اشاره به اهدای تبلت به چهار خانواده کردمیری، یادآور می شود؛ دو مورد به خانواده های مددجو ، یک تبلت به خانواده مددجوی بهزیستی و تبلت دیگر به یک فرد غیرمددجو اهدا شد، البته این اقدام با پیگیری خانم عباسی مدیر خبرگزاری فارس مازندران محقق شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران تاکید می کند؛ در حال حاضر در بین مددجویان این نهاد نیازمند تبلت نداریم و این مشکل به طور کامل در استان برطرف شده است.

  *4 نفر از 36 دانش آموز کردمیری فاقد تبلت بود  در ادامه اسحاقعلی صادقی شورای روستای کردمیر در گفت وگو با فارس به وجود یک مدرسه با آموزش تا پایه متوسطه اول در این روستا اشاره و بیان می کند؛ در حال حاضر حدود 36 دانش آموز داریم که پس از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رفع نیاز تبلت در روستای کردمیر با پیگیری خبرگزاری فارس

فارس من| رفع نیاز تبلت در روستای کردمیر با پیگیری خبرگزاری فارس